mandag den 5. september 2011

Landmusen Britta og bymusen Britt

Kære Britt.
Så blev jeg endelig færdig med at male bedstefars træsko færdig. De blev køkkenblå, selvom det egentlig var meningen, de skulle have været dueblå, så nu sidder jeg her og skriver med blå stænk på hænderne. Jeg blev faktisk lidt skidt tilpas, mens jeg malede, måske var det minderne, som overvældede mig, eller måske var der noget giftigt i malingen. Tænk, hvis bedstefar havde haft computer, som vi har det i dag. Så havde han måske haft sin egen netbutik med honning og ål. Jeg når ikke at skrive mere nu, men kan du ikke lige svare på, om du var interesseret i at få det nisselandskab eller ej. Hils ungerne, mange hilsner fra Britta.

Hej Britta.
Det bliver en kort mail, for jeg står og skal på lagersalg her i eftermiddag. Det er Bruuns og Day og lidt Rützou, så der skal jo nok komme vabler på dankortet. Havde du egentlig nogle gamle dynebetræk liggende fra bedstefar og bedste i f.eks. brun eller orange? Sådan nogle rigtig 70’er-nogen. Hvis det er, så vil jeg gerne komme ned til dig og hente dem, hvis de alligevel bare ligger og skal smides ud. Det samme med de gamle cykler, var det ikke en Raleigh, bedstefar havde? Jeg er startet på mit nye job, hvor jeg ligger vandret fra morgen til aften. Godt der er en ordentlig frokostordning med low-carb, så jeg kan holde formen midt i al stressen. Min portefølje vokser hurtigere, end jeg kan følge med, så det gælder om at være helt fremme i stiletten. Vi havde en EMP på 650 K allerede den første uge, så jeg var hurtigt bagud med GA’erne, men det ser jeg bare som en udfordring i stedet for et problem, så længe implementeringen forløber gnidningsløst. Suk, hvem der bare kunne tage på Skodsborg, men der er både kick-off for den nye kampagne fredag eftermiddag, og så har jeg en crossfitsession lørdag eftermiddag, så det bliver bare noget med at satse på ingefærjuice! Fik du aldrig den MMS, jeg sendte, med pigernes klimaprojekt? Der var jeg godt nok en stolt mor, og også en træt mor efter alt det papmaché. Føj, hvor det lugtede, det havde jeg lykkeligt glemt. Nå, jeg skal skinne maj ud af døren nu, vi snakkes.

K.h.
Britt

Kære Britt.
Ville du have nisselandskabet, eller hvordan var det lige med det? Jeg kan lave det med dyr eller engle, hvis du hellere vil have det. Din mor sagde godt nok, at du har så travlt. Tillykke med det nye job. Kommer I ikke snart herned og ser træskoene, de er blevet så flotte, og nu er de også hængt op. Så kan vi også snakke om nisselandskabet. Bare helst ikke en onsdag, for der er jeg ovre og longere, og for resten heller ikke weekenden 16.-18. oktober, for der er jeg til noget nisseworkshop ved Ruth.
Kærlig hilsen din kusine Britta.

Hej Britta.
Gad du kigge efter det der sengetøj og cyklerne? Og skriv hurtigt tilbage, så kommer vi på besøg, men jeg kan ikke sige hvornår, for jeg har ikke fået schedule for oktober endnu, men jeg ved, at der er mindst to messer og ti-tolv kundemøder, så det bliver nok kun lige en hurtig visit. Har du stadig din gamle mobil uden MMS eller hvad? Jeg har en gammel Samsung, du må få, hvis jeg kan finde den, for det holder ikke, at man ikke engang kan sende dig et billede!
Hilsen din smukke kusine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar