fredag den 16. september 2011

UFFE

Godaften, godaften, godaften.

Hey du der - du er sgu da meget lækker - jeg vidste ikke at der kom lækre piger til mit show. Det plejer at være omvendt - kender i det? Jeg er KENDT for at være ham, der kommer til de lækre pigers show. Og med kommer, der mener jeg kommer og det er som oftest tidligt i showet. (KATJAW)
Nå, men så her forleden siger min bedre halvdel at vi skal handle. Vi skal have en loppemarkedstand med noget af vores gamle ragelse siger hun. I kender et loppemarked, men jeg ved fandme ikke hvad det har med lopper at gøre. Min hund kunne have et UDEmærket loppemarked med de tæver, den har været på ryggen af i vores lokale hunde-pisser-park - der var da noget at sælge ud af. Men at kalde det LOPPEmarked fordi man sætter noget skrammel på et bord - DET-FORSTÅR-JEG-IKKE.
Det viser sig at hvad madammen har tænkt sig at tjene en skilling på er undertegnedes samleobjekter.
"UUUUUFFFFEEEEEEE - du leger da ikke med playmobil længere" Nej! Du leger da heller ikke med dine legekammerater fra børnehaveklassen, men det er jo ikke ensbetydende med at de skal sælges i en sølle bod for ussel mamon - ER DET?
Så sælger hun sgu ud af lingeriet - som om der er nogen i hele verden, der kunne drømme om at købe en gammel BH. Se det var hvad jeg tænkte. Men så kommer der sgu en gammel husar hen og tager mål af pigebarnet. Jeg køber hele skidtet siger han så. WHAT? Ja, for han kender et hus fuld af søde piger siger han og jeg svarer at det hus gider jeg sgu godt at besøge, så jeg tilbyder bessefar at komme ud med varerne. Så bliver hun sgu sur - konen. Det viser sig at han har en stald med wallakker og brysteholderne bruger tossen til at samle havregryn i eller hvad fanden det er han giver hestebasserne at æde - og jeg troede at jeg skulle have sjoveren på komedie - tror i lige jeg følte mig snydt?

Tak for i aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar